مجنـــــــــــــــون و لیــلـــــــی







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





هَمــــــراهِ زندگــــــــی.....

زندگی‌ همین است


هر خاطره غروبی دارد...


هر غروبی خاطره ای...


و ما جایی‌ بینِ امید و انتظار...چشم می‌کشیم تا روزگار مان بگذرد


گاهی‌ هم فرق نمیکند چگونه...


فقط بگذرد

 

همدم

 

شریکم با تو در این درد،منم مثل تو غم دارم



منم محتاج لبخندم،منم دستاتو کم دارم



از این بازی طولانی،منم مثل تو دلگیرم



منم با
عشق درگیرم،منم بی عشق میمیرم!!!



نظرات شما عزیزان:

الهام
ساعت16:19---14 دی 1392
سلام داداش شاهرخ وبت خیلی قشنگههههه

راضیه
ساعت18:43---2 دی 1392
سلام یه بار دیگه تو تبادل لینک یه متن نوشتمولی هنوز نرفتم ببینم. وبلاگما دیدی یا ن؟ولی کارت دارم اگه مرامداریجواب سوالما بدی و منا شناختی یه ایمیل به این ادرس بده که البته به اسم خودم نیس بفرست تا سوالاما ازت بپرسم. راضیه
پاسخ:سلام خواهر گلم....اگه کارت واقعا واجبه خب ی ادئرس ایمیلی وب سایتی شماره ای چیزی میذاشتی که میتونستم باهات صحبت کنم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط مَجنــــــونِ لیلـــــــــــــــی در 3:19 بعد از ظهر | |